sobota, 1 marca 2014

Prolog

   Podniosłem wzrok na ścianę. Niegdyś białą ścianę, teraz zniszczoną przez czas i ludzi, którzy byli tu przede mną. Na widok samej plamy z zaschniętej krwi ciarki przebiegały przez moje zmarznięte ciało, ale to była tylko namiastka tego co niepokoiło człowieka w tym przeklętym miejscu. W domu wariatów przecież nie może być normalnie. Nie pasuję do tego miejsca, a raczej nie pasowałem, bo to miejsce potrafi zrobić z człowieka o zdrowych zmysłach, szaleńca   Umiem dostać się do czyiś myśli, a raczej to one dostają się same do mojej głowy. Kiedyś ta niecodzienna umiejętność była dla mnie chlubą, do czasu. Teraz, teraz jest zupełnie inaczej oddałbym wszystko, żeby w mojej głowie pojawiały się tylko moje własne myśli.
   Tak naprawdę to nie budynek, czy personel jest tak znienawidzony przeze mnie. To ci wszyscy inni ludzie. W jednej chwili słyszysz, że ktoś opracowuje plan doskonały samobójstwa, słyszysz każdy szczegół, tego szaleńczego planu... W końcu gdy owa osoba wciela go w życie, ty stoisz nieruchomo wpatrując się w ciało człowieka, któremu mogłeś pomóc, gdyby nie cholerne drzwi, które za każdym razem stoją ci na drodze.
  Próbuję skupiać mózg na czymś innym, staram się nie wsłuchiwać w te wszystkie brudne i tragiczne myśli. Jednak im bardziej staram się je ignorować, tym one głośniej krzyczą do moich uszu, sprawiając ból...
   Jestem tu 5 tygodni 3 dni i 5 godzin i nie nawiązując z nikim kontaktu, zdążyłem poznać już każdego, po przez ich myśli. Niektórzy boją się przy mnie myśleć, nie chcą, żebym poznał ich największe tajemnice i słabości, ale to niemalże, niemożliwe...
   Słyszałem o czym myślą... 915 godzin robi swoje.
   Wiem co myślą: jedząc, śmiejąc się, kochając, zadając sobie ból, popełniając samobójstwo. Wiem wszystko, pomimo tego, że wolałbym nie wiedzieć niczego.
__________________________________________________________

   Hej.
Postanowiłam zrobić z poprzedniego opowiadania nieco inną historię. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie.
Jeśli chcesz być informowany, odwiedź zakładkę informowani :)

14 komentarzy:

  1. świetny <3 czekam na rozdział 1 / fioletovaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj świetne. ^.^ czekam na pierwszy rozdział
    where-wildroses-grow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, gdybyś zmieniła wygląd strony na bardziej mroczny (pasujący do zwiastunu) byłoby jeszcze lepiej wręcz - idealnie. Byłabym wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny prolog xx @inswadnes

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny wygląd bloga, zajebisty zwiastun a sam ff jeszcze lepszy, czekam z niecierpliwością na 1 rozdział :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej skarbie ;> obiecałam że skomentuję więc to robię. Nie mogę się rozpisać za bardzo bo muszę już złazić ale zawsze to coś ;> pisz dalej rozdziały bo masz talent skarbie ♥ @IamDiana1D4ever

    OdpowiedzUsuń
  8. Prolog zajebisty <3 Tak jak napisała "@IamDiana1D4ever" pisz dale bo naprawdę masz talent ;)
    @Minkaaa6

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się cudnie ♥ xx
    @jolkajolantaM

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczyna się mrocznie i przerażająco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Już mi się podoba :D
    @Kwiatkowska04

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytalam...wreszcie...:)
    Mysle ze dobrze zrobilam i sie nie wkurze za dzien, tydzien, miesiac, ze kkonczysz opowiadanie na 10 rozdziale.
    Ps: Juz zapomnialam jak sie komentuje rozdzialy. Musze nadrobic wszystko i wrocic do "formy"

    OdpowiedzUsuń
  13. "zaschłej krwi"? a nie "zaschniętej"?

    OdpowiedzUsuń